Alla inlägg under september 2014

Av Tobias Johansson - 10 september 2014 05:11

Jag vill vara lycklig, jag vill vara glad. Men idag har jag varit väldigt ledsen. Har iof haft ett dödsfall i släkten för mindre en en vecka sen en till ur släkten som jag verkligen tyckte om. Inte så att jag ogillar dom andra men det är få som jag faktiskt tycker om. Nu är det en mindre. Jag har varit och hämtat ett paket idag annars har jag inte varit ute jag har nästan total isolerat mig sen Falun eller jag mådde väldigt dåligt ända sen Skogsröjet förmodligen lite innan det också. Jag vill bara vara lycklig och glad jag vill älska skratta och vara glad men jag känner ingen glädje eller tillfredställelse jag har bara som en vulkan i mig som kan explodera när som helst och ångesten kommer över mig igen jag vet inte varför jag har denna ångest och varför den aldrig bryter ut ordentligt. Har dok chattat med en riktigt skön brud idag Nathalie hon verkar riktigt kul koppas jag kan snacka lite mer med henne imorgon eller idag blir de ju

Ovido - Quiz & Flashcards