Alla inlägg under januari 2021

Av Tobias Johansson - 31 januari 2021 10:52

Igår fällde vi det döda trädet i trädgården. Och sedan va jag med och fikade hos grannen och då visade Lisa mig vildkatten dom fångat som va på tjocken och självklart så jag att jag kan ju ta någon. Ska jag ha ännu mer katter nu ?. Och skönt att bli av med de där döda trädet behöver inte vara rädd att de ska falla ner på vägen.

Av Tobias Johansson - 30 januari 2021 18:58

Jag är en drömmare så är de och har alltid. Jag måste lära mig leva i nuet men de går inte. Alltså de räcker med att jag skriver hej till en tjej på min snapchat och när hon skriver hej tillbaks så har jag redan kunnat flytta till ett drömhus på landet sprungit hand i hand på en strand i soluppgång med pampig Hollywood musik och rosa lull lull och såklart hur hon sedan lämnar mig knuffar ut mig ur vårt drömhus där hon flyttar in med Claes-Holger och jag blir lämnad ensam kvar i regnet.

Och då efter att ha sett henne krossa mitt hjärta så tänker ja nä jag frågar inte hur hon mår jag ska hålla mig borta detta kommer bara göra ont. Jag ger inte någon ens chansen att krossa mitt hjärta eller ens någon att komma tillräckligt nära för att bli min vän. Och då blir man lätt ensam och ensam kommer jag vara tills jag lär mig att tänka om
Men det är svårt men ibland måste man nog låta någon ge en chans att krossa ens hjärta för att fånga ens hjärta

Av Tobias Johansson - 29 januari 2021 18:59

Idag kom min blogg upp på tal varför jag inte bloggar mer och en tjej frågade va den handlade om och jag skrev detta.

Men typ. Jag gjorde mitt första dokumenterade självmordsförsök när jag va ca 5 år sen kom de ett par st till men sedan när jag va ca 23 24 gjorde jag och tjejen slut ( högst jävla troligt hon som stalkar mig just nu ) och då bestämde jag mig nu kan jag inte hålla på såhär längre antingen tar jag livet av mig på riktigt här och nu och slutar larva mig eller så ska jag aldrig mer försöka med de. Så jag skrev alla brev och grejer och min romantiska bild av de hade varit att gå ut på isen och bara gå och gå tills jag blev uppslukad av mörkrets och evigheten. Men jag hade tagit för mycket lugnande och grejer så jag däckade vid strandkanten och höll väll iof på att frysa ihjäl så de funkade nästan

Vilket fortfarande stämmer men ja de har bara inte blivit av jag tappade bloggen lite även om de är rätt skönt att skriva av sig lite då och då så jag borde kanske börja igen. Men jag kunde tyvärr inte visa henne den riktiga bloggen eftersom passagen lagts ner ändå lite synd hade varit intressant att läsa lite där. Då och då men nu har jag inte så mycket mer och säga. Jo jag har tydligen en stalker också dröjde längre än jag trodde

Ovido - Quiz & Flashcards