Alla inlägg under april 2015

Av Tobias Johansson - 13 april 2015 15:45

jag har ett liv jag inte lever jag har en framtid jag inte vill ska komma jag har en kropp ja inte vill ska vara min. Festivalerna närmar sig snart borde peppen dra igång men den tiden kanske är förbi. Ett år från nu så va jag så mentalt utpumpade den här tiden och jag va lite för trött mentalt för att riktigt uppskatta det men jag hade roligt sång många bra band men nästa distans termin låg och gnagde i mig och jag visste att jag skulle gått sönder om jag läste den. Jag skulle hoppat av redan där inte låtit sommaren spoileras utav de. Men jag har inte kommit upp från detta jag har inte fått någon energi

Av Tobias Johansson - 11 april 2015 02:04

idag så kom jag och tänka på att jag skulle sakna Johannes när jag dör. Och detta fick mig att må skit och gav mig rätt mycket ångest och det är ändå en rätt bra grej det är första gången sen Sabbath lämnade mig som jag ser en nackdel med att då. Jag har tvingat mig ut och gå iaf 20 tusen steg on dagen och det har börjat ge effekt jag tycker kanske inte det är så roligt eller skönt som jag brukar tycka men känns ändå som att jag börjar komma igång genom att tvinga mig ut

Ovido - Quiz & Flashcards