Alla inlägg under juli 2015

Av Tobias Johansson - 12 juli 2015 03:43

jag är så dålig på att skriva nu för tiden vilket är konstigt eftersom jag mår skit och säkert skulle behöva få ur mig både det ena och de andra. Jag är inte ens så aktiv på varken chattar eller Facebook vet inte om det är bra eller dåligt. När jag mår skit är jag oftast besatt av chatt med nya hela tiden men nu så bygger jag bara på mig mer och mer nu är det snart 2 år sen jag hoppade av skolan vet inte on det blivit bättre om jag mår bättre eller om det är samma. Jag känner mig bara tom som ett skal finns inget innehåll jag kan inte riktigt tycka gångonting är roligt har försökt spela vissa tv spel jag vet jag tycker är det roligaste jag vet som jag i vanliga fall kan tillbringa oändligt mycket tid på utan att bry mig. Men jag vet inte va jag vill jag bara är i ett vakuum. Jag har haft mycket drömmar om Sabbath senaste nätterna jag saknar honom så otroligt mycket jag tror inte jag har älskat något så mycket förutom vissa i min familj som den katten. Men jag har insätt att jag älskar Ozzy helt sjukt mycket och lilla Tepes börjar gå ihop ganska bra med Ozzy så klart att det är väldigt positivt. Vet inte ens va jag vill skriva här ens

Ovido - Quiz & Flashcards