Alla inlägg under februari 2015

Av Tobias Johansson - 24 februari 2015 00:16

idag har jag bara legat inne och inte gjort något. Jag har ingen lust med någonting inte ens lyssna på musik är något jag bryr mig om längre.

Jag borde skriva mer men orkar inte och har inget att säga jag har bara tröttnat på att leva.

Av Tobias Johansson - 23 februari 2015 02:34

jag existerar me jag har slutat leva för länge sen. Nu har jag legat i min soffa och kollat på tv sen i somras utan att göra något vättigt och jag har slutat att leva sen länge och jag ligger bara äter chips väntar på nya avsnitt av serier och bara väntar på att livet ska ta slut. Jag har ingen motivation till att ens gå utanför dörren och när Jag har tvingat mig ut har jag ingen lust att gå hem jag har ingen lust med någonting alls. Tepes och Ozzy börjar iaf komma lite bättre överens för varje dag Ozzy är jätte söt men Tepes är lite för mycket att bita allt och alla. Tepes är söt och det är inte hans fel att han inte är Sabbath.

Jag vet inte ens vad eller hur jag ska göra för att börja leva. Inte för att jag ens vill det men jag antar att jag borde

Ovido - Quiz & Flashcards