Direktlänk till inlägg 24 november 2014

Veterinär besök idag

Av Tobias Johansson - 24 november 2014 19:41

Vet inte hur jag ska börja Men förra veckan va vi på vaccination och veterinären hittade en knöl hos Sabbath. Och idag va vi och röntgen undersökte honom och han hade tumörer i njurarna. Och hans blod värden var så höga att den inte skulle gå och operera och veterinären trodde kanske att han hade 2 veckor kvar. Men han är ganska så pigg och verkar inte alls må dåligt och jag har köpt mat som va snällare mot njurarna och jag ska försöka ge honom den absolut bästa tid jag kan ge honom i slutet det är han värd.

Den här veckan har varit väldigt sorgsen och det har varit väldigt mycket tårar och Jag har väldigt svårt för att gråta men det har känts rätt skönt. Och jag har väll redan börjat sörja honom. Men Ozzy jag och Sabbath har haft det jätte bra sista tiden vi har sovit ihop och myst i sängen. Och vi har haft de ändå bra. Och i vanliga fall så försvinner en av dom direkt jag lägger mig i sängen verkar vara en 2 individers regel där att 3 år en för många. Men nu har det gått jätte bra. Och Ozzy verkar också vara stressat och lite uppjagad men det beror säkert på att jag har varit så skärrad som jag har varit.

Denna vecka har varit extremt jobbig och när vi gick ut till bilen så va jag så skakig i benen och det kändes som om jag skulle svimma och de va ett helvete men när alla tester va gjorda och röntgen och det inte fanns något att göra kändes de ändå. Vet inte vilket ord som jag ska använda men en liten form av lättnad att han ändå slipper operationer och massa grejer som ändå inte skulle hjälpa är det bara att gilla läget och hoppas att han får en fin tid den tid som är kvar.

Men hade jag kunnat hade jag flytta berg och sprungit runt hela världen om det hade kunnat hjälpt honom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Johansson - 26 februari 2021 20:27

Jag vet inte ???? va är de som händer va är de som inte händer jag känner mig så vilsen i livet. Den här månaden har varit så konstig och jag har varit konstig. Jag vet inte inte ens vart jag är påväg eller ens vad jag egentligen vill. Graspop bl...

Av Tobias Johansson - 21 februari 2021 00:40


Telefonskräck är ändå märkligt att jag fått. Eftersom ett tag va prata i telefon min räddning att prata bort hela nätter. Ibland så hade jag flera olika. Kunde ha samtal tills ända in på morgonen. Samtalen va min fristad där jag kunde glömma att jag ...

Av Tobias Johansson - 18 februari 2021 13:18


Man ska akta sig för att vara för känslomässigt styrd. Ibland är de svårt att fatta rationella beslut. Jag måste försöka ta mig ut ur denna dimma som förblindar mig. Och jag kan inte låta mina känslor ta överhanden. Hemma pga att nästan alla på j...

Av Tobias Johansson - 12 februari 2021 20:49


Jag känner att de har varit ett par jobbiga senaste veckor nu och jag kan inte riktigt sätta fingret på va jag ska göra åt de. Jag vet absolut vad de är som gör mig ledsen men jag förstår inte riktigt varför de gör mig ledsen. Det va inte såhär jag t...

Av Tobias Johansson - 10 februari 2021 22:33

Jag känner mig bara ivägen. Jag är så obekväm och känns bara som jag går allt och alla på nerverna och jag vet inte va jag ska göra. Jag vågar knappt skriva till vissa människor för jag känner bara att jag stör dom. Även om det är dom som skriver för...

Ovido - Quiz & Flashcards