Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Tobias Johansson - 29 juli 2014 05:20

Allt känns meningslöst jag trodde aldrig det skulle kännas såhär igen jag trodde jag va fri men en gång en fånge alltid en. Livet är ett pussel när jag alltid verkar att lägga alla bitar fel. Eller så får jag aldrig dom rätta bitarna att lägga jag kanske inte ens vill lägga dom. Just nu och dom senaste dagarna känns de som att jag inte ens vill lägga några fler bitar.

Såg piloten för The Flash och tycker den va riktigt bra faktiskt för att vara en serie om en superhjälte så jag tänkte att de va dags att sätta mig in i serien Arrow. Och första säsongen va riktigt bra jag vart faktisk riktigt indragen in i historien karaktärerna. Men det va lite väl mycket dokusåpa intrig här och där kanske. Men säsong 2 va inte riktigt lika bra dom personliga intrigerna tar mer tid känns som att dom tappade fokus lite. Men intrigen historien på ön vart betydligt starkare och den engagerade mig och jag gillar verkligen konceptet med 2 parallella historier som flätas ihop. Men eftersom hälften av karaktärerna har försvunnit och antar att det mest kommer handla om Cameos om dom nu kommer tillbaka men jag ser ändå fram emot säsong 3. Och ska bli spännande att se hur dom flätar ihop den med the flash faktiskt och ännu mer spännande om dom faktiskt kommer få ihop någon av serierna med Gotham som jag förstår de kommer utspela sig i tid innan Batman och hur då DC kan få det att gå ihop. Jag känner iaf att jag lätt hade kunnat tänka mig att se en arrow film. Och The Flash har jag alltid velat ha men börjar tvivla på att jag någonsin kommer att få. Och ja det fanns en del artistiska friheter ifrån serie tidnings kontinuitet vissa är inte den dom ska och sånna saker men är inte så inne i Green arrow så jag klarar mig över att störa mig så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards