Alla inlägg den 8 november 2013

Av Tobias Johansson - 8 november 2013 23:54

Denna dag har inte varit något vidare på praktiken tycker inte alls den har känts helt bra och de har hänt saker som ja inte tycker borde hända. Men de är bara att gilla läget.

Hela världen blir fel bara för man råkar kära ner sig lite men jag hoppas att de går över jag ska hålla mig ifrån detta skit. Det va så mycket enklare när man inte hade några känslor när man bara kunde stänga av allting och gå vidare med sitt misserabla liv i ångest och mörker och självhat. detta liv är mer omständigt och mindre förutsägbart och komplicerat men nu börjar jag få lite koll på de iaf nu är de inte en totalt främmande värd längre iaf.

Men varför kan inte hon få för sig att skriva till mig för ja ligger ju här och väntar. Och framförallt varför kan inte ja tänka på något annat!!!!

Av Tobias Johansson - 8 november 2013 01:50

Nu har jag lite grejer jag skrivit men inte kunnat publicera någonstans så jag gör de nu så har jag de ut ur mitt system sen hoppas jag. Men jag kan väll börja med att skriva och förklara lite. Jag har aldrig riktigt känt positiva känslor ( förutom såklart mina bröders födelse och sånna stora starka saker men inte i de lilla ) innan fram tills för några år sen och jag kan verkligen inte hantera dom jag förstår mig inte på dom alls. Och nu är jag lite små kär och borde sväva på moln men istället känns de som jag går sönder och detta känns förjävligt. Börjar med en konstig dröm jag hade den 31 så de är ett tag sen nu


Weirdest dream ever

Först åkte vi iväg ett gång människor. Några jag kände väl några ytters bekanta några jag aldrig sett eller träffats förr. Sen fyllde någon år så vi va ute och festade. Peter setman eller va han heter va också med på festen. Jag bodde med 5 andra i ett rum Ett par som konstant hade sex och tjejen blev jätte ful efter så alla visste va dom hade gjort och när. Ett annat par som va de vuxna paret på resan eller va de va vi åkte på och Så min hemliga kärlek :$. Sen gick vi alla ut till krogen vi va nog ett 20 tal iaf de hände inget spännande där typ de sexuella paret va på toaletten och hon va jätte ful när hon kom ut och vi andra åt och hade trevligt. sen vart de vart slagsmål på krogen så vi blev utslängda. Och vi gick till ett annat ställe typ en korridor av något slag Där hittade sexuella paret en skrubb och de vuxna paret fixade ett eget rum in korridoren och bodde ihop med massa arga dvärgar dom kände. Då skulle jag sova ensam i rummet med min hemliga kärlek. Hon hade iof sin bästa kompis med sig i ett annat rum men hon va kvar hos dom så vi gick ensamma ni kom till ett gammalt kök och då blev de en slags halv erotisk dröm tills den helt plötsligt blev en mardröm och de kom en zombie med massa plåtat och den där tjejen hennes huvud började snurra runt som i exorsisten och hennes tunga förväntades till en orm tunga och hennes ögon förvandlades till rovdjursliknande ögon och jag fick kasta jag Mig i från lampa till lampa och olika sorters rör i taket för att undvika dom kokande ananas skivorna hon kastade på mig och zombie kom med nya plåtar hela tiden. Och sen vaknade jag. Är detta ett dåligt tecken tror ni? Detta kanske är ett bevis på att de där med kvinnor inte riktigt är min grej

Jaha efter min dröm så kommer funderingar och lite tankar

Igår tänkte jag göra något mycket ovanligt ta mig tid att blogga igen men då ville inte passagen de för de gick inte att komma in. Jag har inte haft någon lust att blogga eftersom vissa typer började läsa min blogg som jag inte kände mig bekväm med men men ja har ju länge funderat på att flytta bloggen till en annan sida så ja vet inte de kanske blir att flytta och byta namn men ja tror inte de blir så. Jag är olyckligt kär en känsla jag brukar älska men ja vet inte känns inte som jag har tid med de. Ja vill gå i snö mörker och känna ångesten saknaden och smärtan skölja över mig jag och jag älskar detta mörker. Men olycklig kärlek har alltid tidigare fått mig att må bra de har varit den bästa av kärlek. Nu känner jag mig bara osynlig. Jag brukar inte tycka om att synas men nu är de visst annorlunda

Jobbig när man kämpar för att bli sedd men ändå är de som att man inte finns :-/

Nattliga funderingar när jag inte lyckades somna

Jag fattar inte jag fattar inte jag fattar inget alls! Jag har varit nere i henne så länge nu så varför börjar jag känna såhär nu varför känns de som att jag går sönder mer och mer för varje gång du inte ser mig. Och varför är ja en sådan jävla idiot varför tabbade jag mig så sjukt mycket när jag hade chansen varför är jag så jävla värdelös för. Varför kan ja inte bara få vara varför svämmar världen över av fruntimmer! Och de spelar ingen roll hur många fantastiskt perfekta ödet ger mig jag kommer aldrig ta en chans och jag tycker fortfarande inte riktigt att jag är värld de

Av Tobias Johansson - 8 november 2013 01:35

Detta är en fantastisk serie att den visas är ju ett mysterium i säg. Först har vi en girig trollkarl men stor krokig näsa som försöker fånga smurfarna för att han ska göra dom till guld en elak karikatyr på en ond girig jude alltså. Jämställdhet finns de gott om. de är 100 smurfar och en smurfan. Gargamell vill få smurfarna att lida riktigt ordentligt han gjorde då de elakaste han kunde komma på han gjorde en tjej år smurfarna. Han genom en trollbrygd framställde smurfan. Som när hon kom till smurf byn blev mobbad och utstött för att hon va så gräsligt ful och tjock ( :O genus perspektiv va inte uppfunnit då! ) men gammel smurfen löser situationen när han ger smurfan en make over hon blir blond smal och snygg och nu gillar alla smurfar henne :-/ de värsta som kan hända en smurf förutom att bli tillfångatagen av den hemska juden och bli förvandlad till guld är att man kan få en sjukdom eller pest aktiv grej så man blir svart och slår och förstör och är ett allmänt drägg till smurf :O ( orkar inte ens tänka på va de ska symbolisera ) kokett smurfen ( ingen aning om de stavas så ) en smurf son när jag va liten jag trodde va en tjej nu inser jag att de är någon typ av transvestit eller en nidbild av en Homosexuell feminin figur :-S och de är härligt att smurfarna har fått ett rejält uppsving eftersom de är ett så pedagogiskt och bra program som ligger helt rätt i tiden och va säkert inte ens rasistiskt och kvinnoförnedrande när de kom 1952 eller va de nu va :-/

Av Tobias Johansson - 8 november 2013 00:44

Jaha hej jag tröttnade på min gammal blogg som aldrig funkade så nu kände jag att de va dags att byta och hitta en ny plats på detta gigantiska hav som kallas internet. Förut har jag känt att mitt namn varit en begränsning men det känns ändå så självklart och rätt så jag behåller de :) fast stavar de rätt så slipper alla gnälla. Är fortfarande dyslektiker så de kommer säkert bli många många fel ändå men de bjuder jag på.

Jag skapade min gamla blogg för att jag skulle bli fri från min depprition och den skrev ja för min egen skull fast jag gillade att få många läsare något jag inte räknade med då. Men idag känner jag att min depprition är är över eller över kommer de kanske aldrig bli men vilande och jag har inga problem med mitt förflutna längre utan bara det som händer idag. Men jag orkar inte dra min livshistoria de är ju trotts allt mitt första inlägg lite väl patetiskt. Jag har skrivit några små tankar den senaste tiden som jag tänker dela med mig av nu också tänkte jag så kanske jag kan få de ut ur mitt huvud

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards