Alla inlägg den 9 februari 2021

Av Tobias Johansson - 9 februari 2021 23:44

Ibland undrar man vart man är påväg. Ska det verkligen va såhär va de verkligen allt de blev. Är jag färdig nu har jag hittat hem eller är de bara ett steg på denna väldigt snåriga och hala stig. Jag vet inte vart jag ska eller om jag ens försöker längre. Just nu känner jag mig väldigt vilsen jag vet inte vart jag ska eller vart jag är påväg men jag skulle gärna hoppa av och börja om för någonstans har jag kommit fel.

Min självkänsla har lämnat mig. Mitt lilla självförtroende är helt borta och jag är så otroligt liten medans världen är så stor. Känns som att jag bara väntar på att någon stor ska komma och trampa på mig. Tills jag bara är en blöt fläck. Jag vet inte hur jag ska bli av med dom hör känslorna riktigt eller ens vad som är fel

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards