Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Tobias Johansson - 1 januari 2018 23:22

Jag kanske iaf ska börja året med en blogg. Jag är jätte dålig på att skriva så kanske iaf ska göra ett försök så man iaf börjar året starkt. Just nu är de rätt mycket saker som snurrar. Jag vet inte eller det är väll en lögn jag vet att jag funkar så att kommer de starka känslor så höjs andra känslor också. Så varje gång man känner sig lite glad kommer all jävla ångest och jagar en och man vet att oavsett hur mycket man springer kommer man aldrig gå segrande ur den flykten.

Jag mår egentligen inte dåligt över julafton men i år hade jag en liten dipp under ett par timmar där jag kände mig lite ensam. Och till råga på allt så dagen efter skriver en tjej som jag skrev rätt mycket med för ca 2 år sen skrev som inget hade hänt. Och jag såklart bara spelar med som att inget hade hänt som att hon som alla andra bara en dag slutade svara på mina meddelanden. Men ja de är klart när man är nydumpade så funkar jag som tidsfördriv. Och jag vara köper detta utan ett ord.

Många säger att jag är för snäll men sanningen är nog att jag är för ensam. Btw kommer dom ju som säger att jag är för snäll också lämna mig snart för de gör alla förr eller senare. Om jag inte hjälper till och stöter bort dom som kommer nära. Ända gången de verkligen funkar att hålla en varaktig relation till någon när jag vet och kommer någon under skinnet och den andra ändå inte är intresserad av mig. De är den varaktiga varianten men den gör ont. Varför kan inte jag bara ha en normal relation med människor varför måste jag bara stå där och se antigen hur folk lämnar mig eller hur jag gör allt för att bara stänga av. Och se på när jag långsamt bränner ner det som skulle kunna bli fint. Men de är sådan jag är och jag får väll acceptera att de är så de är och förmodligen alltid kommer vara. Men de kanske är okej.

Jag är min egen värsta fiende och de handlar kanske bara att försöka stå ut med sig själv. Och nu är vi i ett helt nytt år att bara försöka stå ut med mig själv.

Lägger in en liten bild från va jag skrev med e kompis på Snapchat och de är lite osammanhängande eftersom jag bara ville ha med mig vad jag faktiskt har skrivit och känns inte okej att lägga ut saker från andra här. Bör nog skriva mer imorgon gid natt världen

Ovido - Quiz & Flashcards