Alla inlägg den 2 januari 2018

Av Tobias Johansson - 2 januari 2018 21:11

Jag vet inte riktigt va jag håller på med och va detta ens skulle kunna innebära i ett bästa senario. Jag vet inte ens va detta skulle kunna innebära i den sämsta av världar ( något vi förmodligen är närmare ) och jag tänker alltid va skulle saker kunna innebära innan jag fattar några som helst beslut. Och om man drar saker tillräckligt många steg kommer de ändå gå åt helvete vilket innebär att jag i slutändan inte gör någonting. ?

Jag har haft ett förhållande och de va i ca 7 år. Jag går inte in i något bra men som potentiellt skulle kunna bli dåligt. Jag går inte in i något som är dåligt men skulle potentiellt kunna bli bra. Jag låter människor jag tycker för mycket om antingen falla ur mitt liv för att jag gillar dom för mycket. Eller att jag gillar dom för mycket och är rädd för att förlora dom.

Vilket innebär att jag förlorar dom. Man kan inte bara gå tillbaka. Saker och ting måste röra sig och och står man still går man bakåt och går man bakåt finns de alltid risk att man ramlar. Jag vet att de inte går att gå tillbaka jag vet att man måste röra sig framåt oavsett va de leder till.

Och gå framåt är alltid läskigt. Och jag vet inte ens va hur och varför jag ska göra. Jag hoppas nästan jag är död när jag vaknar imorgon

Av Tobias Johansson - 2 januari 2018 17:41

Första arbetsdagen för året och ångest nivån har varit hög. Tankarna har snurrat de har inte alls varit en toppen dag direkt. Egentligen borde man ju summera året de är alltid kul. Har alltid varit de roligaste med bloggar va jag minns. Gjorde en googling och insåg att min blogg på passagen va borta lite tråkigt 3 år när livet va i min största förändring som bara är borta lite tråkigt ändå. Men men inget jag kan göra något åt nu iaf.

Jag gick till sängen direkt när jag kom hem och tänker nog inte lämna den. Iof kan jag inte de eftersom katterna kom direkt. Dom kanske känner att jag är lite ledsen. Söta är dom iaf.

Jag vet inte riktigt va de är som tynger mig eller både jag och nej men förstår inte varför de tynger mig och ja vet ju ändå
Vad som kommer hända iaf.

Jag måste nog fundera lite mer på detta. Om jag nu överlever eller om hjärtat bara brister god natt

Ovido - Quiz & Flashcards