Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Tobias Johansson - 3 januari 2018 23:07

Jag hoppas verkligen jag kan sova nu. Lång helger och ändrad dygnsrytm. Undrar om tröttheten också har med ångesten att göra. Jag vet inte. Jag vill bara sova i en månad och att allt känns bra när jag vaknar. Eller bra och bra de är väll aldrig bra men iaf bättre men ja de är väll bara att säga god natt världen och hoppas att John Blund kommer och slår mig hårt i huvudet så jag slocknar riktigt ordentligt

Av Tobias Johansson - 3 januari 2018 18:41

Kollade igenom besöksstatistik över åren och ser att jag inte alls varit speciellt aktiv här. Jag va väldigt aktiv på passagen 10 - 13 men tyckte de va så segt och Bloggplatsen hade en app men trotts de så skrev ja ju inget :-/ men jag kanske borde börja speciellt nu när de är så omodernt att skriva blogg borde jag gå in stenhårt i detta nu. Just nu mår ja ju skit så de är egentligen inte så svårt

Av Tobias Johansson - 3 januari 2018 17:35

Ännu en dag och min jävla ångest nivå är så jävka hög. Förut gick jag ut i skogen eller gick ut och vandrade i natten. Något som så gott som alltid fungerade som en ventil. Något som jag inte har nu något jag har brottas med sedan jag började jobba men jag hoppas jag får lite ordning av att skriva av mig iaf. Just nu rör de mest till de men jag kanske lyckas att sortera tankarna lite och då kanske de blir lättare. Just nu känns de bara så jävla ensamt även om det inte direkt har förändrats :-/ jaja de kanske bli bra de med

Ovido - Quiz & Flashcards